Celebrele branduri de cazino și pariuri sportive deținute de grupul Kindred, Unibet și 32Red vor fi partenerii principali de betting ai Ligii Naționale Vanarama din Anglia.
Conform acestui acord de sponsorizare încheiat pe o perioadă de doi ani, cele două branduri vor fi promovate pe toate stadioanele Ligii Naționale, dar și în mediul online, pe diverse canale digitale, inclusiv social media.
Parteneriatul va fi activ mai exact pe durata a două sezoane (2021-2022, respectiv 2022-2023) și va include o gamă largă de meciuri locale, dar și internaționale.
Reprezentanții Ligii Naționale au dorit să-i asigure pe investitorii în grupul Kindred că brandurile sale au mai sponsorizat și în trecut evenimente de o asemenea anvergură. Aceștia au precizat că grupul Kindred are o experiență dovedită și că a participat la numeroase sponsorizări „community-first” – atât 32Red, cât și Unibet au susținut cluburile de fotbal Derby County, Rangers FC și Middlesbrough FC.
În răspuns, grupul Kindred a dorit să precizeze că își va lua în serios îndatoririle de partener principal al Ligii Naționale și că se va implica activ în a susține cluburile și comunitățile sale după perioada de lockdown. Compania este de părere că fotbalul poate juca un rol important în acest proces de recuperare.
Grupul Kindred este o companie de gambling online care deține 9 branduri în portofoliul său, cele mai notabile pe piețele internaționale fiind 32Red, Maria Casino și Unibet. Grupul Kindred a fost fondat în 1997 de Anders Ström și este în prezent unul dintre cele mai respectate nume din industria de iGaming, activitatea sa vizând toate sectoarele importante - cazino online, poker online, bingo online și sports betting.
Grupul Kindred este o companie tranzacționată public și listată pe bursa din Stockholm (Nasdaq). În țara noastră, grupul Kindred operează două branduri de top de pariuri sportive și cazino online – Unibet și Vlad Cazino.
Mark Ives, Director General al Ligii Naționale a declarat – „Suntem entuziasmați să lucrăm cu branduri care pun pe primul loc fanii, dar și proiectele comunitare și de conștientizare din domeniul gambling-ului. Este un moment perfect, mai ales că primim cu brațele deschise un număr record de suporteri în comparație cu ultimele 18 luni. Această perioadă ne-a adus multe provocări, așadar suntem încântați să putem încheia acest parteneriat pe o perioadă de cel puțin 2 ani.”
Neil Banbury, Director General la filiala din UK a grupului Kindred a completat cu – „Aceasta este o zi importantă pentru toți cei care fac parte din grupul Kindred. Suntem entuziasmați, dar și mândri să fim numiți partenerul oficial de betting al Ligii Naționale. Ultimul an și jumătate ne-a arătat cât de importantă este Liga pentru cluburile de fotbal și comunitățile sale. De aceea, ne vom asigura că suporterii văd și simt un beneficiu real din sponsorizarea noastră. La nivel macro, grupul Kindred rămâne dedicat reinventării modelului clasic de sponsorizare sportivă – ne dorim un model nou, care aduce beneficii întregii comunități.”